PRETTY NEWS.

Nyheter1

.

Oh my god!!! Vilket väder och vilken värme… puhhh!

Sitter på verandan denna torsdagskväll och myser, det bästa med sommaren är iallfall dessa ljumma kvällar.

När man kommer hem med en alldeles varm och solbränd hud efter att ha spenderat timmar vid vattnet så tar man en dusch, lagar lite mat och njuter av densvala sommarkvällen, nu har jag även en ny favoritkofta att sätta på mig när jag sitter här ute.

Den anlände häromdagen till butiken, lite som ett brev på posten för mig eftersom jag saknar den där perfekta kvällskoftan…

.

Nyheter2

.

Fina sjalen kom också och sen en väska i ljust fint skinn! Härligt med lite pre-fall nyheter :)

♡♡♡

 

 

2 reaktioner på ”PRETTY NEWS.

Kommentera

