LEMONS & MAGAZINES

Citron1

.

Hur har ni det i sommarvärmen, semester kanske?

Det har jag, lite till och från… jag gör bara det absolut nödvändigaste!

Men jag kom såklart på att jag skulle förändra utseendet på butiken och det gör man ju inte bara över en natt.

Speciellt inte när man har småfolket hängandes efter sig, men snart är det färdigt och ni får ha lite överseende med att det ser lite tokigt ut på vissa sidor :)

Just nu sitter jag ute på verandan och läser senaste numret av Residence, woow vilket nummer så mycket fint!

Spring och köp om ni inte har den redan.

.

Citron2

.

Skördade två söta (eller rättare sagt sura) ljusgula citroner från lilla citronträdet, för fina att skära i så dom får ligga och vara dekorativa i skålen ett par dagar…

Nu ska jag visst till grannen för lite fika, det vankas jordgubbar med glass!

Härliga sommardagar…

Painting1

Kommentera

