TOUGHTS & PLANING.

aesop1

.

Sitter inne och jobbar idag, brrr och oj vilket skyfall det har varit hela morgonen och förmiddagen.

Försöker planera hösten med butiken, nu är det några månader sen jag öppnade butiken…

Så otroligt kul med så fina och trevliga kunder :) tack till alla er som kikar in!

Jag börjar få ett hum om vilka saker som är populära och vilka som är mindre eftertraktade.

Det tar ju ett tag innan man får rätsida på det och jag vill ju erbjuda er det bästa och finaste!

Vissa saker kommer att försvinna men kommer att ersättas av lite nya grejer :)

Förresten så fick jag lite bilder mailade till mig från House Doctors A/W kollektion och det ser så fint ut, jag kan knappt bärga mig.

Sen letar jag efter någon bra hudvårdsserie… är ju lite kär i Aesop men Bruket är ju också bra men det finns ju nästan överallt :)

Ja vi får se var det landar någonstans….

.

aesop2

.

Jag var precis ute och räddade den vackraste av dom alla från regnet… doften är oslagbar och färgen helt fantastisk!

Jag måste även passa på att tacka för alla fina hälsningar i förra inlägget om verandan.

Tack!

Painting1

2 reaktioner på ”TOUGHTS & PLANING.

  1. Din butik är bland dom bästa tycker jag för du har verkligen allt jag gillar:-) o lite till. Ska bli spännande att se vad du planerar inför hösten. Jag gillar ju Aesop och det finns väl inte så många nätbutiker som har märket heller vad jag vet…

    Ha det gott!
    Kram Kristina

Kommentera

