HELLO MONDAY.

Kjol1

.

Och ”hello” på er fina läsare :)

Jag är på väg upp på stan för lite lunch men innan jag far så måste jag bara visa er ännu ett favvo-plagg från Vintage By Fé.

Jo för ni måste förstå hur snygg den här kjolen är, det är ett riktigt fodral som tightar till det mesta och på rätt ställen.

-”Den sitter som ett smäck” är den vanligaste kommentaren som jag hör när folk provar den.

Och ja jag är verkligen beredd att hålla med :)

Nu har butiken även fraktfritt på alla kläder, smycken och väskor så det kan väl kanske inte bli bättre!

.

Kjol2

.

Idag kör vi alltså:

Agata Skirt Blue, Pure Love

Svart topp, Filippa K (som för övrigt öppnar en Filippa K butik här i Örebro (gamla Lady Tramp) HURRA!

Halsband, Pure Love

Klocka, Michael Kors

Skor: Scorett

Väska: H&M

 

Kommentera

