MY FAVORITE.

LångKlänning1

.

Jag har nog redan en sommarfavorit i garderoben, en som passar både till vardags och till fest.

Lite beroende på vad man har till liksom så är den lika rätt till arbetsdagen som till sommarens små tillställningar.

Den är svart, den är lång och den är helt underbar!

.

LångKlänning2

.

Det bästa av allt är att du känner dig så fin, slank  och bekväm i den och det är ju den känslan vi vill komma åt.

Idag kör jag Conversen till och en skinnjacka, lite fredagsfin!

Jag vill slå ett slag för alla Vintage By Fe´s kläder, helt fantastiska!

Tänk er Filippa K/Acne fast en lite bättre prislapp!

Plaggen är fantastiskt fina och alla som provar dom blir riktigt imponerade av kläderna.

Pssst… höstkollektionen är så snygg så man nästan tuppar av lite…

Klänningen finner ni såklart här och massor med fler av VBF´s kläder

Painting1

 

8 reaktioner på ”MY FAVORITE.

  1. Men vad fin du är – och klänningen också :) Ska genast ge mig in och kolla in den lite närmare ;) Trevlig helg till dig!

  2. Åh vintage by Fe! Älskar i mängder! Än så länge har jag vara en sjal, jag har klappat många plagg men jag vågar inte prova för det hade gjort för ont i själen om deras kläder inte passar min form. Men kanske en dag kommer du jag vågar provar och kommer i kläderna annars får jag fortsätta sucka och klappa.

    Klänningen var verkligen underbar och den klär dig väldigt bra.

    Kram

  3. Åh, så fin! Hur är den i storleken? Jag är 36/38 så undrar om jag ska ha small eller medium? //Ange

  4. Så underbart fin och jag vill jag gärna ha en klänning som jag känner mig liiite slank i… De där 8 kg vill inte riktigt försvinna… De sitter kvar och motivationen är borta =(… Men då kanske jag kan trivas ändå i sommar med denna fina klänning! Tror du M räcker? Jag är nog en typisk 40 just nu…/ Marie

  5. Hej Anna!
    Jättefin klänning!
    Kan inte du visa lite fler bilder från er framsida av huset samt er trädgård, jag behöver tips och blir ALLTID så inspirerad av dig!
    Kram Monica

Kommentera

