PRICKIG KOFTA.

kofta1

.

Kan 1:a februari bli bättre?

Det är fredag och solen lyser, helt fantastiskt!

Nu börjar det trilla in lite kläder till butiken och jag är ju helt novis på detta, att köpa in kläder.

Men jag går efter eget tycke och smak så jag håller verkligen tummarna att ni också kommer att gilla det som jag gör :)

.

kofta2

.

Jag var ju så osäker på den här prickiga koftan. Vadå är det prickigt på ryggen och tunnare tyg??

Nja, jag var skeptisk!

Men ni förstår att jag älskar den nu!

Åh, den är så fin och till sommaren tänker jag mig den till ett par shorts eller en klänning eller varför inte en kjol!

.

kofta3

.

Jag slår ett slag för att en tunn kofta är sommarens bästa plagg, den är så användbar till kvällar och till lite mindre soliga dagar.

Happy friday till er alla!!

Kofta: Noa Noa

Tunika: Noa Noa (gammal)

Byxor: Please

Skor: Bullboxer

.

 

 

4 reaktioner på ”PRICKIG KOFTA.

  1. Hej Anna!

    Har följt din blogg utan att riktigt ge mig till känna så mycket… (Följer dig även på instagram).
    Du är verkligen duktig och är en fena på att hitta guldkornen, så tack för all inspiration!
    Koftan verkar lovely!

    Trevlig helg!

  2. Jag bor i Gbg och ringt till de två butikerna som har noa noa, men ingen har denna koftan. Den är så snygg!!
    Har du en butik med webshop? Kan man köpa den hos dig?
    Kram Jessica

    1. Jessica! Jag öppnar min webbutik förhoppningsvis i nästa vecka. Maila mig om du vill lägga undan en. Storlekarna är normala! :)

      Den är såååå fin och så är det silke i den så det är även såååå skön ;)

      Kram Anna

Kommentera

