BEDROOM STORIES.

.

Sitter uppkrypen i soffan och letar sovrumsinspiration.

Våran övervåning har verkligen hamnat på efterkälken, allt krut har lagts på nedervåningen.

Det är där vi är mestadels medan vi mest sover på övervåningen.

Men nu ska det bli ändring på det.

.

.

Jag känner för ett svalt sovrum, med kalla färger som drar åt grått, blått och beige.

Nu har jag samlat ihop ett antal bilder som jag tycker representerar det jag vill uppnå med vårt sovrum.

.

.

Åh, det kliar i fingrarna! Jag vill sätta igång nu!

Men först ska jag nog sova och imorgon drar jag på en liten inspirationstripp till huvudstaden, men sen så ska jag ta tag i det.

.

Bild 1 2 och 4 är via pinterest (kan inte hitta ursprungskällan hojta till om du vet var dom kommer ifrån).

Bild 3 är från Alvhem.

.

2 reaktioner på ”BEDROOM STORIES.

  1. Ursnygg sovrumsinspiration! Jag drömmer också om att renovera sovrummet här, men det är mycket annat som jag måste fixa först. Sånadäringa rätt tråkiga grejer som inte syns men som är viktiga. Plus att jag har en hyperkreativ som som vill att jag är med och söker på nätet efter delar att bygga diverse robotar med, plus ett vindkraftverk, en svävare, en trampbåt och lite annat smått och gott. Puh! Alltså, jag vet att man inte ska kväva kreativitet men helt ärligt….jag blir totalt slut av att översvämmas av all denna kreativitet när arbetsdagen är slut :o
    Kramar, Carina

Kommentera

