MERA SAKER.

.

Nu har jag adderat lite mer saker på köksväggen.

Det bästa av allt är att jag hittade en hylla i garaget, den hade jag totalt glömt bort men nu fick den komma in igen och prydas med diverse köksprylar.

Rev ut en sidan från Lantliv Mat & Vin för att få lite årstidsbetoning.

Jag såg en fin tallrik skymta i Weronicas kök för ett tag sedan.

Tyckte att den var festlig att ha i köket, så jag var ju tvungen att apa efter, tack W!

Jag är fortfarande på jakt efter mer saker, så väggen återkommer när den har fyllts på ytterligare.

Hej svejs från väggen så länge…

.

 

 

2 reaktioner på ”MERA SAKER.

  1. Snyggt! Precis sådan inspo som jag behöver just nu. Vi som målat över några fondväggar och behöver ha upp något på iaf. en av dessa väggar. En Arne Jacobsen-klocka blir det nog iaf. men mer då, hrmf:)

    Therese

Kommentera

