RUTOR ÖVERALLT.

.

Jippi. Nu sitter dom där finingarna till tapet i Vilmers rum.

Och jag är så glad att jag inte fegade ur och tog en eller två väggar.

Ni förstår att hela rummet är fyllt med harlequin-rutor, och jag älskar´t!

Ny lampa fick pryda nattduksbordet och finaste korten fick ta plats på väggen, som för övrigt är nyheter hos söta Sofia.

Måste bara göra tummen upp för washitapen som är perfekt i sådana här sammanhang som nytapetsering, så vi kan vänta med att göra massa hål…

.

.

Väldigt bra är det  också att det blev tapet kvar som jag kan hitta på något kul  med.

.

9 reaktioner på ”RUTOR ÖVERALLT.

  1. Så fint det blev! Jag tycker att tapeter ger en mer ombonad känsla än när man har målade väggar, ändå har vi nästan bara målat vitt i hela huset.
    Anita

  2. Härlig inspiration hittar jag här hos dig!
    Så kul att se Harlekintapeten-jag har spanat in den hos ferm living ett tag men inte gjort slag i saken ännu!
    Men nu närmar det sig… Varm hälsn J

  3. den är så fin den tapeten! har länge suktat efter den…kanske till köket…=) men jag tror det får bli Charlies rum istället. det ska byggas upp i vinter, så han får ett eget litet krypin…ha en underbar söndag!

  4. åhh så vackert :) vackert mysigt rum! Tapeten var ju bara såå fin.
    Måste fråga vilka sängkläder till killen du har, som man kan skymta brevid :)

    kram emmeli r

  5. Det var et flott rom og tapeten ble kjempebra!
    Hvor har du funnet den fine buss/bilkofferten som han har på gulvet? Den var veldig søt!

Kommentera

