FÖRDRIVA TIDEN.

.

Här hemma börjar de små klättra på väggarna.

Jag försöker att muntert hitta på lite av varje mitt bland penicillinkurer och småkivandes.

Samtidigt så försöker jag få lite tid till att fixa i det nya tv-rummet men jag blir lätt avbruten av små rop.

Räddningen var väl ändå att pysslet som jag beställde i veckan hann dimpa ner i brevlådan i fredags.

Thea och jag har gjort pappersfigurer till hennes stora förtjusning.

Otroligt fint och roligt pyssel som jag rekommenderar för lite större barn.

Nu står de högt uppställda så inte lillebror nyper åt sig dom, jo för han har försökt både en och två gånger.

Ett litet tips är de små pappershusen som skymtar i bakgrunden, jättefina och fungerar även som förvaring! Finns här!

Sista rosorna har fått flyttat in i det lilla kaos som råder efter rumsbytet.

Pysslet finns både här och här.

.

3 reaktioner på ”FÖRDRIVA TIDEN.

Kommentera

