LITE UTSVÄNGT.

.

Nu ska ni få veta vad jag gör, jo här hemma går jag runt och funderar och kollar mig i spegeln och tänker är dom snygga eller inte snygga?

Fast nu börjar jag nog vänja mig lite vid det utsvängda.

Jag har köpt mig ett par jeans, med utsvängda ben och det är ju inte bara att slänga på sig dom och känna sig nöjd.

Nej, nej det känns ju jättekonstigt att gå omkring med dessa sjuttiotals-inspirerade byxor när man i flera år har haft korvskinn runt smalbenen.

.

.

Men dom är sååååå sköna och jag tycker att det är sååååå snyggt med utsvängt och hög midja.

Så det blir nog en keeper!

Trevlig fredag till er alla!

(Jeansen kommer i från Levi´s)

10 reaktioner på ”LITE UTSVÄNGT.

  1. så fina och med hög midja…äntligen verkar det finnas. Finns det möjlighet att få namnet på jeansen..Levi’s men sedan =).
    Kram till dig och Tack för en underbar blogg.

  2. Definitivt en keeper, dom är jättesnygga! Och du är snygg också!! Ha en trevlig lördagkväll och tack för all fin inspiration med både inredning o kläder! Kram Anna

  3. hej hej! en liten snabb fråga… hur är golvet behandlat i ditt sovrum? ser ut som furugolv, är det bara såpat eller är det ngt mer avancerat?…
    kram

Kommentera

