{ en knut och nya brillor }

*

Så. Då var jag redo att möta en ganska solig dag.

Lite kall men ändå en solig dag.

Klänning på, håret uppsatt i knut samt mina nya brillor.

Ja jag har inte köpt dom med glädje då mina andra solisar tappades bort… på en pizzeria… tror jag.

*

*

Men nu sitter dom där och de är ju inte så pjåkiga, men jag saknar dom gamla.

Denna gången fick det bli ett par Ray-Ban.

Så dags att snöra på sig skorna och gå utanför dörren.

*

En reaktion på ”{ en knut och nya brillor }

Kommentera

