{ lite smått beroende }

Fasligt vad vinden viner utanför fönstret. Inte kan man tro att vi är inne i en sommarmånad.

Aja, lite småfix och städning fick det bli en grå dag som denna.

Inkluderat i städningen var att rensa bland alla inredningsmagasin.

Oj, oj, oj, jag vill helst inte tänka på hur mycket pengar som det egentligen ligger i alla travar med tidningar.

Ja, jag är beroende av dessa inspirerande magasin, men nu har jag rensat och endast sparat dom som ger mig extra mycket glädje.

Så det blev tillslut två travar kvar och hur många travar som ligger i papperspåsar ute i hallen, ja det vill jag helst inte skriva här .

3 reaktioner på ”{ lite smått beroende }

  1. Lämna tidningarna till en secend hand butik så kan någon annan köpa dom för en billig peng och få lite inspiration =)

  2. Jag tittar in hos dig, titt som tätt, men brukar inte lämna några spår…! Din blogg är så fin och inspirerande, med vackra bilder , glimtar från din vardag och bra tips. Tusen tack för att du bjuder in mig, oss, som läser och följer din blogg!
    Nu till min fråga….
    Jag undrar var du har hittat Vee Speers fina bild på flickan och fågeln i det formatet? Jag har letat efter den, men tycker det blir för stort med 50 x 70 (har för få väggar….) som Fotografiska har…!
    Bästa hälsningar från
    Elin

Kommentera

