{ lite stolt faktiskt… }

Idag kom det, ett av mina visningsalbum (fotobok).

Åh, jag kan inte annat än att känna en gnutta stolthet . Det är så sällan man ser bilderna printade nu för tiden allt som ofta är det mest på dataskärmen.

Men åh det gör sig så fint på papper!

För de kunder som väljer något av albumen så kommer det bli ett minne för livet, verkligen!

Den fotoboken som jag visar här går lika bra att använda till barn- familjefotograferingar som till bröllop.

Detta album ingår i de tre största bröllopspaketen som jag erbjuder :)

Så nu väntar vi bara in den tredje fotoboken som är lite dyrare men ack så vacker… jag ska visa er när den dimper ner här!

Nu är det inte långt kvar tills det första bröllopet för i år går av stapeln… jag längtar!!! :)

Vill du kika lite närmre på mina bilder gå in här.

Anna

15 reaktioner på ”{ lite stolt faktiskt… }

  1. Ser jättefint ut Anna!
    Och vilken fin blogg du gjort i ordning.
    Den andra var jättefin också men den här är
    verkligen super! I like :)))

    Kramar, Carina

  2. Vad fint album, tänk om mitt hade varit så fint. Kanske skulle gifta sig igen bara för att få ett så fint.
    Kram Linda

  3. Det är så vackert att se bilder i ett album och inte på skärmen. Jag gjorde ett album till min väninna som var med i Stockholm och tittade på det kungliga bröllopet. Åh, vad hon blev glad.
    Det är alltid lika fint att kika in hos dig! Anita

    1. Hej Anna! Jag har tre olika leverantörer men du måste bli godkänd som kund och de riktar sig bara mot företagare, ej privatpersoner! Men googla på nätet så kommer du finna andra företag som erbjuder privatpersoner fotoböcker :)

      Lycka Till!

      Anna

  4. Jag har precis hittat hit till din blogg, helt underbara bilder du visar, ska bli kul att fortsätta följa dig.
    Verkligen jättefina album, vad duktig du är.
    Jag har alltid haft en liten dröm att bli fotograf. Kanske är på tiden att ta tag i denna dröm snart :)
    Skulle vara kul och höra vad du har för utbildning, vad använder du för kamera och objektiv samt vad för retuscheringsprogram du använder?

    Carolin

    1. Hej Carolin! Tack för dina fina ord om min blogg och mina bilder :)) Jag gick medieprogrammet med inriktning mot foto på gymnasiet, då var det analogt som gällde och framkallning i mörkerrum… Det är den utbildning jag har, det handlar enligt mig om att öva, öva och öva och självklart finns det jättebra utbildningar men till de uppdrag som jag utför så känner jag att jag klarar mig utan dessa.

      Kameran är en Canon 5D Mark II, objektivet som jag använder mestadels på bloggen är ett Canon 50 mm med bländare 1,4. Andra objektiv är Canon 70-200 mm 2,8 samt ett vidvinkel 10-24. Angående bildbehandlingsprogram så kör jag med Photoshop!

      Hoppas du fick svar på dina frågor :) Ta tag i drömmen, det är värt allt!!

      Kram Anna

Kommentera

